ترابیان:کی روش تعجب کرده بود

عباس ترابيان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس درباره بازي روز گذشته تيم ملي مقابل ماداگاسکار عنوان کرد: قبلا هم گفته بودم بچه ها در شرايط آرماني نيستند. بازيکنان به دليل تمريناتي که در اردوي اتريش داشتند دچار افت بدني شده اند اما اين مسئله قابل رفع است. از طرف ديگر آنها بايد تلاش کنند تا سرعت پايين بازي ديروز تکرار نشود.

وي اضافه کرد: درست است که بازي با ماداگاسکار به لحاظ نتيجه گيري براي خود ما هم راضي کننده نبود اما مي تواند کمک کند تا خودمان را پيدا کنيم و مربيان نقص ها را برطرف کنند. اعضاي تيم در حال تلاش هستند تا براي بازي با مالديو تجديد قوا کنند.

سرپرست تيم ملي در ادامه در خصوص شعارهاي هواداران عليه رئيس فدراسيون عنوان کرد: اتفاقاتي که رخ داد براي من جاي تعجب داشت. دقيقه 75 به بعد در حالي که تيم ملي از حريف پيش بود و توپ هايمان به تيرک دروازه مي خورد عده اي از هواداران شروع به سر دادن شعارهاي انحرافي کردند، شعارهايي که ربطي به بازي نداشت. من فکر مي کنم اين خط از قبل تعيين شده بود. البته نمي گويم از طرف چه کسي و يا چه کساني اما اين حرکت دور از جوانمردي بود.

ترابيان تصريح کرد: کسي اين رفتارها را نمي پسندد. عده اي بدون توجه به اينکه تيم ملي کشورشان در حال مسابقه دادن است با در نظر گرفتن منيت ها مسائل شخصي را در اولويت قرار دادند. کي‌روش از شنيدن اين شعارها متعجب شده بود. گاهي پيش مي آيد که هواداران به دليل روند نامناسب تيم ملي گلايه داشته باشند و حق هم دارند اما در شرايطي که تيم ملي از حريف پيش است و بازي را در دست دارد چنين شعارهايي نمي تواند درست باشد. شعار عليه کسي که در ورزشگاه نيست و يا تشويق شخصي ديگر نشان مي دهد که مي خواستند مردم را منحرف کنند.

سرپرست تيم ملي در مورد اتفاقي که بين خبرنگاران در نشست خبري رخ داده گفت: من روز گذشته بابت اتفاقي که رخ داد به خبرنگاران معترض شدم و خيلي تاسف خوردم. بعضي از دوستان خبرنگار راه به کسي نمي دهند و اجازه نمي دهند ديگري سؤالات فني خود را مطرح کند و در عوض خودشان سؤالات حاشيه اي که ربطي به بازي ندارد را مطرح مي کنند. از دوستان خبرنگار خواستم خودشان جلوي اين افراد را بگيرند و از وقت خود براي پرسيدن سؤالات فني استفاده کنند. با اتفاقي که ديروز رخ داد تصميم گرفته ايم در نشست هاي بعدي کنترل بهتري روي بحث هاي مطبوعاتي داشته باشيم و فرصت را به آنهايي بدهيم که سؤالات فني دارند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 28 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 1470
بازدید کل : 71845
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket